Vette huid of onrustige huid

Onze artsen scoren een 8.6 uit 10 over 252 reviews

Vette huid of onrustige huid

Veel mensen hebben last van een onrustige huid. Wat is dat eigenlijk? Een onrustige huid gedraagt zich niet altijd hetzelfde. Onder invloed van de seizoenen, van weersomstandigheden, van stress en van voeding varieert je huid van kwaliteit. Sommige mensen hebben last van een vettige huid, anderen van een schilferende huid of van bijvoorbeeld grove poriën.

Vette huid behandeling Den Haag Onrustige huid behandeling Leiden
Voorbeelden van een onrustige huid

Op zoek naar de oorzaak van de onrustige huid

Onze huidtherapeuten hebben dagelijks cliënten in de praktijk die zich daaraan storen. Vaak is de onrustige huid prima te behandelen, maar is het ook raadzaam breder te adviseren. Zijn er wijzigingen in je stresslevel? Ben je anders gaan eten of drinken? Is het veel gaan regenen na een droge periode? Of plotseling heel koud geworden? Allemaal omstandigheden waarbij je kunt stilstaan om inzicht te krijgen.

Huidkliniek De Vliet benadert een huidprobleem altijd vanuit de breedte. Onze HBO opgeleide huidtherapeuten gaan voor jou op zoek naar de oorzaak. De aandoening is vaak prima te behandelen. Een egale en gezonde huid is het doel!

Heb jij last van een vette huid? Het zou een vorm van acne of rosacea kunnen zijn. Of juist een droge huid? Of heb je last van oppervlakkige roodheid met wellicht kleine ontstekingen? Grove porien? Maak nu een afspraak voor een vrijblijvend consult en ga op zoek naar de mogelijke oorzaak. Je kunt je dan direct laten informeren over de mogelijke huidbehandeling en huidverzorging van Huidkliniek De Vliet.

Behandeling van vette en onrustige huid

De beste behandelmethode hangt erg af van je huidaandoening. Je arts of huidtherapeute bekijkt je huidprobleem, gaat op zoek naar de oorzaak en adviseert je over mogelijke verzorging of behandeling. Huidkliniek De Vliet werkt met medisch (FDA) goedgekeurde huidlasers, peelings en producten. Tijdens een vrijblijvend consult krijg je alle informatie.

Maak via onderstaande button een gratis afspraak:

Tatoeage verwijderen
Definitief ontharen